Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Fotodags

Av Sara - 21 september 2010 20:47

Som ni kanske vet så tar vi ju kort på Leo varje gång han fyller "månad" nu under hela första året, och vi tog ett kort förra veckan då han blev 9 månader.


 


Han är så otroligt söt! Men man får ta många bilder vid exakt rätt tidpunkt på dagen för att de ska bli bra... Vi tog även innan luren men då hade vi glömt kaninen så det var bara att ta nya efter luren istället. Då är han ju ändå på bäst humör. =)


Sen så tycker han att det är ganska trevligt att gnaga på det mesta (som han alltid tyckt), självklart även sängen.


   


När pappa gick för att hämta mer tvätt att hänga upp, så var det ju givet att han skulle krypa under torkställningen också!


 


Det går framåt borta i huset nu tycker jag. Jag och pappa fick lagt nästan hela golvet i kontoret, han fick borrat lite hål i väggen för eluttag och hjälpte mig med att sätta upp en lampa. Han hade även fått igång pelletspannan, så nu var det lite varmare!

Det är så oerhört tyst där ute (pannan låter inte lika mycket när det är tillräckligt med pellets i förrådet), så man blir helt ställd. Så underbart.


Ska nog lägga mig tidigt idag, måste gå upp klockan sex imorgon för att börja tidigare i skolan. Igår låg jag vaken till tolv ungefär eftersom grannarna kollade på sport eller något med öppen balkongdörr och tjoade till var och varannan minut. (Varför har man balkongdörren öppen när det är 11-12 grader ute?).


Toodles!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 januari 2013 07:31

Under natten hade jag tre drömmar som jag minns. En dröm handlade om hur besviken och ledsen jag kände mig över att aldrig få vara gravid igen. Förmodligen beror den här drömmen på att gravida Marie hälsade på igår och att vi pratade om att jag ...

Av Sara - 13 januari 2013 19:03

Ännu en helg är förbi. Förra helgen byggde far och sambon upp en halvvägg i vardagsrummet, och det var kanske tänkt att det på något sätt skulle bli färdigt den här helgen. Så blev det inte. Det får målas i veckan som kommer. Men min käre far fixad...

Av Sara - 7 januari 2013 18:55

Innan vi fick första barnet tror jag att vi faktiskt var mentalt inställda på att vara fast i hemmet 24/7. Efter att vi flyttat hem ifrån Göteborg så fanns det ju liksom ändå ingenting att göra på kvällar och helger om man inte ville åka långt. Så de...

Av Sara - 6 januari 2013 20:17

Visst måste det skilja väldigt mycket människor emellan, vad man vill ha ut av livet? Och det har ju förändrats allt eftersom. Jag kan inte tänka mig att grottmänniskorna hade några större förhoppningar i livet, att överleva var väl nog. För hun...

Av Sara - 5 januari 2013 19:31

Nu när jag åter hittat till bloggen så får jag väl skriva av mig lite förmodar jag... På Christer idag på P3 så var det läsprofilen. Sambon tyckte att jag skulle ringa in, men det hade jag inget för. Jag förmodade att de som skulle intervjuas en...

Presentation


Bor tillsammans med sambo och två barn (1 och 3 år) i sömnig byhåla. Jobbar som redovisningsekonom och drömmer om både nybyggnation och långresor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards