Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Sara - 14 januari 2013 07:31

Under natten hade jag tre drömmar som jag minns.


En dröm handlade om hur besviken och ledsen jag kände mig över att aldrig få vara gravid igen. Förmodligen beror den här drömmen på att gravida Marie hälsade på igår och att vi pratade om att jag och sambon inte ska ha fler barn. Mitt undermedvetna kanske inte håller med mig här dock. Sambon vill inte ha fler, så det är ett jäkla övertalningsarbete ifall det skulle bli fler.


Dröm nr 2 handlade om någon som ville göra sig av med massor utav möbler, och de flesta gick i någon antik stil. Det var höga garderober, höga byråer, lägre sådana, någon spegel och någon väggprydnad i form av en hjälm. I ett högskåp hade de klämt in en stor, naturtrogen kvinnodocka som nästan skrämde skiten ur mig. Varför bygger man in en docka i ett skåp? Till slut bestämde jag mig iallafall för vilka möbler jag ville ha. Den här drömmen beror säkert på att vi har pratat en hel del om att införskaffa oss en sekretär eller skänk på sistone, och den ska väl helst vara lite äldre.


Dröm nr 3 handlade om provsmakning av julgodis. Leif Mannerström var med och var lika spydig som i programmet. Han hade gjort massor utav gott godis, perfekt knäck som jag undrade lite om men inte fick några svar. När jag väcktes ur den här drömmen imorse så var jag otroligt sugen på chokladtryffelkakor ifrån konditoriet. Jag var där i helgen men då hade de inte bakat dem :(


Jaja, dags att jobba nu!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor tillsammans med sambo och två barn (1 och 3 år) i sömnig byhåla. Jobbar som redovisningsekonom och drömmer om både nybyggnation och långresor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards