Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Sara - 28 oktober 2010 20:24

Satt med ansiktet i händerna ett tag, och insåg att de luktade lite märkligt. De luktar typ vitlök, fast jag har inte ätit någon vitlök.


Idag har jag ätit:

1 skål med Special-K, fil och sylt

1 glas tranbärsjuice

2 leverpastejmackor

½ japp

 1 billys pannkakor med hallonsylt

1 ostmacka

1 tallrik snabbmakaroner


Ser ni? Ingen vitlök. Fram tills klockan var fyra så hade jag bara ätit nr 1-4 på listan. Leo är alltså sjuk, sjukare än nyss. Förkyldare. Ledsnare. Kunde bara sova i min famn, och knappt det. Grät och skrek och snörvlade. Läkaren såg inget annat fel än att han är förkyld. Nu har han iallafall sovit sen kl 19, hoppas natten blir bättre än den föregångna, med uppvak varje timme.


Idag har jag gett Alvedon-suppar till Leo, har gett honom Nezeril och Renässans, har tagit tempen ett par gånger, har bytt ett gäng blöjor, har plockat upp kattbajs från golvet, kört bil ett par mil (affären, apoteket, en sväng och läkaren). Jag ska snart gå och lägga mig.

Presentation


Bor tillsammans med sambo och två barn (1 och 3 år) i sömnig byhåla. Jobbar som redovisningsekonom och drömmer om både nybyggnation och långresor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards