Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sara - 8 februari 2011 17:30

Inte favoritmånaden i år direkt. Långdragen förkylning, följs av en mycket plågsam inflammation i höften/benet/ryggen som leder till en hel dags förlamning (förra lördagen), och som fortfarande sitter kvar i höften och framförallt knät.. Är såååå irriterande! Och så i söndags kväll blev jag sjukt illamående och darrig och sov knappt någonting, så sambon fick vara hemma igår för att ta hand om Leo.


Men illamåendet har passerat och nu är det bara knät som jävlas.

Gick till naprapat idag ang det. Det kändes bra direkt efter, men på promenaden tillbaks till skolan så började det göra ont igen. Jag ger det en vecka till innan jag gör återbesök, kostar ju trots allt 500 spänn...


Leo verkar trivas på dagis, skönt det.

Hum.. Har väl egentligen inte hänt så mycket mer. Vi tog bort Felix eftersom han bajsade ner badrumsmattorna gång på gång. Jag tror Uno saknar honom, han jamar mer än vanligt.


Nu ska jag väl umgås lite med sonen =)

Ovido - Quiz & Flashcards