Alla inlägg den 22 december 2010

Av Sara - 22 december 2010 19:30

Glömde ju av att berätta att Klarna hörde av sig häromdagen och bad hemskt mycket om ursäkt för allt strul och skyllde det på datorerna. Så jag slipper betala något förrns det var tänkt, och fick lite avdrag på någon fakturaavgift eller så som plåster på såren. Schyrrans!


Andra positiva saker..... Bilen blev billigare att laga än vi trott. Katterna har inte bajsat på mattan sen jag skrev om det sist. Pelletspannan har fungerat toppenbra sen de bytte håll på flärparna i fläkten (eller vad det nu är). Hmm.... Sambon kommer vara ledig fram tills nyår efter ikväll. Det är nog det jag kommer på nu. Ska försöka äta något. Är dålig på det.

Av Sara - 22 december 2010 19:22

Den här veckan har verkligen inte varit bra. Alls. Varning för svärord.


Jag kan rangordna mina bekymmer:

1. Leo blev sjuk, och är nu fri från diarré men ofri från annat sattyg (grågrönt bajs)

2. Skulle ner till byn och köpa smör, kl 15. Inte en enda jävla parkeringsplats någonstans. Jävla byhåleskit! Efter att ha cirklat runt Grästorp ett antal gånger hittade jag äntligen en. Fick skippa alla stora, tunga grejer (som blöjor) och bara köpa smör och mjölk, eftersom det var en bit att gå med Leo i famnen.

3. Det mesta känns faktiskt blä när man har en son som bara skriker och inte vill sova och som bara ska vara hos mig jämt. Och som först sover 15 timmar på en natt och sen nästan ingenting alls.


Men imorgon så ska jag fanimig städa hushelvetet och göra julgodisfanskap och känna lite julstämning!!!

Grrrrrr.

Presentation


Bor tillsammans med sambo och två barn (1 och 3 år) i sömnig byhåla. Jobbar som redovisningsekonom och drömmer om både nybyggnation och långresor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards