Direktlänk till inlägg 9 september 2010

De utlovade bilderna

Av Sara - 9 september 2010 20:08

   


Här är de utlovade bilderna från helgens promenad! Leo älskade gungan dag 1 och dag 2, men dag 3 var det old news och ingen protest när man slutade gunga. Synd att han tröttnar så fort på saker och ting.


Nu kryper han mer än han ålar också! Jättemysigt ju. Och så ställde han sig upp på knä med hjälp av diskmaskinen förut. Han har varit väldigt nära att sätta sig själv upp idag också, men han blir hängande på ena armen och kan inte stötta upp sig. Men det kan inte vara långt borta nu!

Han brukar krypa mot oss om vi sitter på golvet, och så kämpar han sig upp i stående position genom att ta tag i våra kläder och armar. Känns som att ganska mycket händer på kort tid nu, när ingenting hänt på så lång tid innan =)


Blä, snart är det helg. Jag ser inte fram emot helgerna längre, då jag vet att det alltid kommer vara någon granne som väsnas. Vår nye granne är nog den som kollar på sport sent på kvällarna med sina polare tror jag. Ja ja. Vi flyttar ju senast om 2,5 mån. Bara att stå ut.


Leo sov till kl 7 imorses. Hurra!

 
 
Maria

Maria

9 september 2010 23:59

Oj jäklarns, nu rusar han iväg lillkillen. Våran son satt också och liksom hängde på ena armen innan han lärde sig sitta, det är nog inte långt bort nu. En morgon så sitter han bara där som om han inte gjort annat. Det som är så skoj med den här utvecklingsbiten, är ju att de liksom från en dag till en annan kan något nytt. Skithäftigt rent ut sagt :P

http://hecate.se

 
Sophie

Sophie

10 september 2010 09:04

Vad söt :)
Sa ju att när det händer så går det fort ;)

http://zebster.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 januari 2013 07:31

Under natten hade jag tre drömmar som jag minns. En dröm handlade om hur besviken och ledsen jag kände mig över att aldrig få vara gravid igen. Förmodligen beror den här drömmen på att gravida Marie hälsade på igår och att vi pratade om att jag ...

Av Sara - 13 januari 2013 19:03

Ännu en helg är förbi. Förra helgen byggde far och sambon upp en halvvägg i vardagsrummet, och det var kanske tänkt att det på något sätt skulle bli färdigt den här helgen. Så blev det inte. Det får målas i veckan som kommer. Men min käre far fixad...

Av Sara - 7 januari 2013 18:55

Innan vi fick första barnet tror jag att vi faktiskt var mentalt inställda på att vara fast i hemmet 24/7. Efter att vi flyttat hem ifrån Göteborg så fanns det ju liksom ändå ingenting att göra på kvällar och helger om man inte ville åka långt. Så de...

Av Sara - 6 januari 2013 20:17

Visst måste det skilja väldigt mycket människor emellan, vad man vill ha ut av livet? Och det har ju förändrats allt eftersom. Jag kan inte tänka mig att grottmänniskorna hade några större förhoppningar i livet, att överleva var väl nog. För hun...

Av Sara - 5 januari 2013 19:31

Nu när jag åter hittat till bloggen så får jag väl skriva av mig lite förmodar jag... På Christer idag på P3 så var det läsprofilen. Sambon tyckte att jag skulle ringa in, men det hade jag inget för. Jag förmodade att de som skulle intervjuas en...

Presentation


Bor tillsammans med sambo och två barn (1 och 3 år) i sömnig byhåla. Jobbar som redovisningsekonom och drömmer om både nybyggnation och långresor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards