Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Sara - 26 juli 2010 20:05

Undrar varför vissa människor har ett sådant stort behov av att hävda sig och trycka ner andra. Vad får de ut av det egentligen? Var en vän (!?) till ett par köpare som fullständigt sket i min kollegas känslor förra veckan, blev så sur när jag fick reda på det. Så onödigt!


Men till gladare saker.. Fick påhälsning av sambons kusin med fru och barn idag, första gången jag såg den "lille" plutten. Hon var inte så liten, hon var en mycket bastant 3,5-månaders som med största sannolikhet kommer att gå förbi Leo gällande vikt. Men hon var jättesöt! Tyvärr var jag tvungen att åka till jobbet så fick bara träffa dem en kort stund. Fick en till bok i Barnkammarserien, det var uppskattat!


Annars har inte mycket hänt... Leo har börjat fnysa och rynka på näsan precis som sambon, så gulligt! Och så tycker han att det är jättekul att se på när ett grytunderlägg snurras på högkant framför honom, och sedan försöker han göra samma sak själv. Fick beställt en regnoverall till honom idag, så att sambon kan vara ute med honom när det regnar också.


Nä, nu ska jag väl äta lite havreflarn. Tjo!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor tillsammans med sambo och två barn (1 och 3 år) i sömnig byhåla. Jobbar som redovisningsekonom och drömmer om både nybyggnation och långresor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards