Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Sara - 12 augusti 2010 10:50

Har länge velat fram och tillbaka angående att köpa stövlar. Inser att jag MÅSTE köpa dem förr eller senare, då man ofta är ute och klafsar i blöta trädgårdar etc. När jag väl hittat ett par snygga på nätet, så fanns de inte i min storlek. Och när jag väl hittat ett par andra, kunde jag inte beställa dem eftersom mitt kontokort tydligen inte var anslutet till något program. Och då måste jag alltså hem och fixa det. Vill ju inte ha vilka fula stövlar som helst, utan stövlar man kan gå i utan att skämmas.


Däremot köpte jag ett par kängor till Leo i märket Superfit, för otroliga 280 spänn! De var nedsatta från 600, så jag kunde inte direkt låta bli. Får hoppas att de passar herrn. Mätte ju lilla foten imorses, och de borde inte vara för små. Just nu åtminstone, hehe. Tror inte han växer 1-2 cm till på några månader... Hoppas jag...


Är fortsatt glad över huset och hur mysigt det kommer att bli att fira jul där ute!

Ovido - Quiz & Flashcards