Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Sara - 19 augusti 2010 19:53

I juli så gjorde jag en beställning hos ovannämnda företag, mammashop.se.

För det första råkade jag beställa två stycken utav samma vara, vilket såklart är mitt misstag. En utav dessa var skadad när jag fick den, paketet var öppnat och tillknycklat.

Sedan fick jag dessutom en felaktig vara.


Pratade med dem, de skickade mig rätt vara och bad mig skicka tillbaka det jag inte ville ha i bifogat "kuvert" (= plastpåse). Så bra, tänkte jag, och betalade resten av fakturan för de grejer jag behöll.


Och idag, ca en månad senare, så får jag en faktura som säger att jag inte betalat hela alltet. Jättekul. Så nu fick jag betala jäkla skitränta och administrationskostnader för att jag inte betalt för den där prylen jag skickade tillbaka.


Mammashop, nej tack!

Ovido - Quiz & Flashcards